54% українських вчителів мають професійне вигоряння, а три чверті учнів – ознаки стресу

54% українських учителів мають професійне вигоряння, а 75% школярів – прояви стресу, ідеться в дослідженні GoGlobal, як повідомляється на сайті The Village Україна.

У центрі опитування освітян – проблеми адаптації в школах ВПО, зміни в портреті учня, професійне вигоряння й потреба в психологічній допомозі. Ці результати дослідження можуть стати картою потреб, які необхідно буде вирішити в процесі реформування освіти в Україні – вважають соціологи.

82% освітян впевнені, що можуть працювати з учнями, що мають виражений стрес або психологічні проблеми.

Серед проявів стресу – тривожність, стурбованість, відсутність мотивації до навчання, апатія, байдужість, розгубленість і неуважність. Крім того, соціологи зазначають, що діти швидко подорослішали й стали більш серйозними й відповідальними.

54% освітян до того ж відзначили потребу у психологічній допомозі. Крім того, вчителі потребують знань і вмінь про те, як діяти в екстремальних ситуаціях (46%), допомогти окремим дітям (37%), виявляти ознаки стресу в інших (29%) і вирішувати конфлікти між дітьми (18%).

Під час проведення навчального процесу онлайн учителі відчувають потребу в технічних і практичних аспектах – допомоги з проведенням уроків і втіленням в життя методичних рекомендацій. Також 71% опитаних освітян скаржиться на відсутність Інтернету.

Дослідження проводили з 25 листопада по 22 грудня 2022-го серед учителів, директорів і заступників директорів українських шкіл.

За матеріалами ЦК Профспілки

Коментарі закриті.